XX XX XX

Lletres liles


No sóc persona de prendre cafè
mai m’ha agradat ni cridat l’atenció
Últimament fa un fred que pela
El vent gèlid tampoc ajuda a arremangar-se

El tema dels blogs em fascina
Cada vegada hi trobo més potencial
Però quan la llibertat és més gran
menys terreny hi ha per les excuses
Algun dia parlaré d'aquest assumpte

Tinc tantes coses a dir
i tantes que callar
Quan de sobte el destí et dóna tant de poder
els castells a l’aire dels meus pensaments
es converteixen en quelcom tangible
Es transmuten de l’abstracte a lo sòlid i definit

No tinc por
no em fa vertigen
no és inconsciència
Sóc vegetarià des de fa anys (tenia que dir-ho)
Els Celtics van de verd (no crec que sigui una casualitat)

Mai he fumat (de forma activa)
No sé perquè però sempre m’ha semblat patètic
ho trobava infantil i immadur (al contrari dels que ho feien)
M’agrada l’olor de la benzina
però mai he mogut un dit per ensumar-la

Barcelona és una ciutat coneguda internacionalment
Personalment, crec que Barcelona és la frontera
entre Badalona i l’Hospitalet (que és on es cou la cansalada)
Viure en un suburbi és un estat mental

Vaig tenir un gos
era força trempat
De fet el gos no era meu, era de la meva segona germana
però de fet, el gos m’estimava més a mi
Era millor amo (mal m’està dir-ho)
Era negre i de raça mesclada
una prova més de que no sóc racista ni elitista

Fa una setmana que he comprat un Mouse nou
És negre també (em refereixo al gos que tenia i que m’estimava més que la meva germana encara que no trobo ètic que ho vagi dient cada dos per tres)
Doncs com deia, el meu nou Mouse és negre
Naturalment és òptic (a prendre pel sac les boles)
A part de òptic, és inalámbric (sense fils)
Sembla una pijada però només em va costar 30€
Va de conya, us ho recomano (vull que sigueu feliços)

El meu gos (que oficialment era de la meva segona germana)
va morir
Ja fa uns quants anys d’això
va haver dolor i tristesa
No vull tornar ha tenir un gos
Els molt cabrons es moren
Ara tinc 3 gats
L'ultima frase és broma (només en tinc un)
L'ultima frase també és broma, no en tinc cap

No prenc cafè, no fumo, sóc vegetarià, no tinc gos, ni gat i el meu nou Mouse és negre i sense cables (sin ataduras)
Sóc propens a esnifar el Medi Ambient quan entro a una gasolinera, i Barcelona esta rodejada de llocs (en cap moment he parlat de Sant Adrià del Besòs, ara tampoc ho faré)

Confessió de color blanc:
Estava jo tot cofoi fent un post sobre el referèndum del tractat de la Constitució Europea quan he patit (en pròpia carn) un d’aquells famosos incidents informàtics i tot s’ha anat a fer punyetes.
Llargs instants de frustració i desolació personal (tan intima i corrosiva).
He pensat en tornar a començar, encara tenia els conceptes bàsics a la memòria recent, però no; massa dur i el pendent mental estava empinat molt cap amunt.
Borron y cuenta nueva, Reset cerebral i demà serà un altre dia.
Llavors he tingut sentiments de culpabilitat, he pensat en el meu post sobre les series de dibuixos animats per a adults i he creat LLETRES LILES.
El buit s’omple amb divagacions poc polides.
Jo estimava al meu gos. Vaig ensenyar-li a saludar, a seure, a estirar-se i a venir quan algú el cridava. Feia servir el mètode del pernil de la nevera. Era una recompensa quan feia cas. Mai no el pegava.
La meva confessió és l’accident del post original i que això és un substitutiu. (potser algú que no li agradi que parli de política se’n alegra i tot).


Adéu (penseu en el tema del Mouse negre, òptic i inalámbric)
PD: Sé que la primera foto és d’una tassa de te i no de cafè, però ja he dit que jo no en prenc de cafè.

34 Comments:

Anonymous Frederic Diu...

No estic d'acord amb moltes de les coses que dius en el post, però en d'altres sí, ara no et diré en quines sí o no. Però, en general el post m'ha agradat molt, sobretot el consell de la rata inalàmbrica. Ara bé, una proposta: què et sembla una rata i un teclat inalàmbrics?

07:47  
Anonymous Tristany de Pinós Diu...

A casa també hem suprimit els gossos i ara tenim peixos a la bassa del jardí. Si un peix es mort no afecta. Mai he tingut cap amic peix. Tots fan la mateixa cara, no saps quin és quin, s'amaguen darrera els joncs, no els hi pots posar nom, no els pots portar a passejar ni res. Els peixos són el porexpan del regne animal: omplen i no serveixen per res. De tant en tant ve un ocell molt gros i s´els menja...ara que ho penso, és trist ser un peix de la meva bassa, ara aniré o donar-els-hi unes molles de pà i els hi posaré nom..."rufus" serveix per nom de peix? :)

07:48  
Anonymous joan Diu...

Rufus, m'has sorprés i molt en aquest post, fins i tot m'has atabalat mentre estava prenent-me el primer café diàri (jo que sóc un cafeter de convicció i de cigarret posterior,plaent i disfressat amb una mica de glamour). M'ha encantat per la barreja de sentiments, mig-estriptis iíntims i declaracions de principis, però en els fons m'ha arribat una imatge de tu molt bonica. hauria d'escriure un post més llarg per dir-ho tot així que només et diré que els còmics m'agraden i molt i però els ratolins inalambrics els odies, des de quan existeixen ratolins sense cua? no acabe de pair-m'ho. ;) Salut .

07:49  
Anonymous Steam Man Diu...

Q? Cooom? Que es això que dius de L´Hospitalet ? "l’Hospitalet (que és on es cou la cansalada)" Quina cansalada es aquesta, jo visc al Hospitalet sideral i no veig cauentes de cansalada!!!!

Explica´m!!

07:49  
Anonymous Susana Diu...

Jo també visc a l'Hospitalet... i jo si que se per on va això de la cansalada... Mmmm... Crec que mai he estat a Badalona, però n'he sentit parlar de la cansalada d'allà i bueno, també té pinta de ser "bona"...

Petonets

PD: A mi sí que m'agrada el café, fumo de tant en tant i no sóc vegetariana, tot i que cada cop m'agrada menys la carn... Però sí que tinc un mouse inalàmbic i òptic i va de puta mare. :P

07:50  
Anonymous fuzzy Diu...

Me encanta el amargo del café de madrugada; no fumo; no soy vegetariana. Y si, me gusta que hubieses perdido el post de politica.
El mousse inalambrico.. muy guapo. Yo tengo le he echado el ojo a una torre transparente.. todo se andará.
:) Sigues moderado.

07:51  
Anonymous blanca Diu...

he dejado de fumar :-) aupa yo.pero adoro el café. Me hace ilusión entender el catalán ;-) y sor carnívora
besicos desde el viejo reino (navarra) a la bella catalunya

07:52  
Anonymous alguien Diu...

Eres tan interesante.... Me fascina leerte.

07:52  
Anonymous Poledra Diu...

A mí me encanta el café, y tengo un perro negro al que adoro, malcrio y rasco la barriga, y un touch pad, porque hace muchoq ue em enfadé no sólo con el mouse de bolas sino con el óptico, y a gruñona no me gana nadie.

Me han encantado tus letras lilas y tu explicación blanca, no sé cómo iba a ser tu post sobre la constitución europea pero éste me ha hecho sonreir.

Con tu permiso, voy a bucear un poco más en tu blog, he visto poco, pero me ha encantado, veamos que encuentro...

Un abrazo!

07:53  
Anonymous mirada Diu...

Pues no me he quedado pensando en el Mouse..
me he quedado pensando en varias cuestiones, una principal: "El tema de los blogs me fascina
Cada vez encuentro más potencial
Pero cuando la libertad es más grande
menos terreno hay por las excusas
Algún día hablaré de este asunto"

Un beso

07:54  
Anonymous isne Diu...

De moment, ja l'he llegit tres vegades. M'encanta aquest estil fresc i lleuger de forma i carregat de contingut.
Jo tinc tretze gats (va de debò).

07:55  
Anonymous SaRa Diu...

pues aqui estoy haciendo una visitilla. reconozco que me ha costado un poco mas de la cuenta lleer tu blog en catalan, toda la familia de mi madre vive en cataluña, y entiendo casi todo (hablarlo mas o menos, y escribirlo ni de coña xD) pero a veces tengo que releer y de vez en cuando se me escapa alguna palabra. he entrado en la traduccion al castellano, pero el traductor (como todos los que he visto hasta ahora) no es demasiado preciso. casi me resulta mas facil leer en catalan que en un mal castellano :p pero bueno, ha sido entretenido ;) (como me enrollo)

en cuanto a lo que he ido leyendo, yo tengo un perrillo, el otro dia soñe que se estaba muriendo de un ataque de algo, y lo pase fatal fatal :s

y si, yo me alegro de que no hayas hablado de politica, porque me resulta aburrido leer sobre el tema. picando en los enlaces he llegado a un post en el q hablas de series de dibujos para adultos. a mi me suelen gustar, y estoy completamente de acuerdo con tu opinion sobre padre de familia.

07:56  
Anonymous héroine Diu...

"viure en un suburbi és un estat mental"
m'agrada, rei.
a veure si tinc temps d'encendre'm un dia d'aquests llegint el blog del ¡NO!
fins aviat

07:58  
Anonymous Frik Diu...

A mi m'agraden els gossos, sobre tot quan borden a algú altre...

07:59  
Blogger RUFUS Diu...

Abrumado por la respuesta. A veces improvisas y suena la flauta de bartolo. Gracias a todos por los comentarios, como diría el filosofo Chiquito de la Calzada “tuve un gran éxito de critica y publico que aplaudió hasta el alcalde”

FREDERIC: gràcies pel comentari. Em sembla que fas una mica de trampa no dient en que estàs d’acord i en que no. És com amagar les cartes en una timba amb poca llum. Jo tinc la sospita que deus ser seguidor del Lakers i no et fa gràcia la meva passió celtica. M’alegro que el post t’hagi agradat, el tema del teclat inalàmbric deu esta bé, quants menys cables millor però a mi personalment no em molesta el del teclat ja que és algo que no es mou de lloc (al contrari de la rata)

TRISTANY: Dius que a casa també heu suprimit els gossos? Quina frase més genocida. La teva teoria dels peixos dins del món animal és fascinant. Crec que RUFUS és un bon nom per un gat, per un peix mentre no sigui un besugo no hi trobo problema. thx

JOAN: veig que ets un home de vicis (legals), em sorprèn que t’hagi sorprès tant aquest text. No et deixis influir per l’exterior, frueix de l’amargor del cafè i el perfum de la nicotina manufacturada. Res de mig-striptis, a Badalona fa un fred siberià. Hi ha cada mutació de rata que fliparies. thx


STEAM MAN: No sabia que fossis de l’Hospitalet (territorio comanche, i la meva terra sagrada particular). Això de la cansalada és allò que se’n diu “personal i intransferible”. Per raons personals he tingut que anar moltes vegades a Hospitalet i també és l’origen d’un personal molt carismàtic en el meu ecosistema vital. Com que sóc de Badalona, per mi Barcelona és la frontera entre la meva City i l’Hospitalet. No hi ha més. thx

Hola SUSANA, com veus, això de la cansalada de l’Hospitalet no és el que pensaves (que no sé que és i m’agradaria saber-ho la veritat). Veig per la teva postdata que no som almas gemelas però almenys ets una membre avançada de la secta dels Mouses (sin ataduras) thx

FUZZY, tampoco sigues mi filosofía vital y encima eres tan mala persona y cruel (seguro que en el autobús las pobres ancianas van de pie mientras tú te regodeas en tu cómodo asiento) que te alegras públicamente de mi trauma con la perdida de mi post politikero (tan divertido él). Bueno, al menos eres sincera, porque la mayoría piensa lo mismo, los panfletos políticos no son muy comerciales. También eres de la secta del Mouse. Y bueno, eso de la torre transparente a lo mejor si que es una pijada no? Pero si tú lo quieres, por que no?
Sigo domesticado thx

Saludos BLANCA, aupa tú y tú ahorro en ceniceros, en el viejo reino de Navarra esperan con ansiedad que también superes el tema de la cafeína (después del de la nicotina) y que el canibalismo se vaya diluyendo como la niebla del caribe. thx

Muy amable ALGUIEN, (mi ego quiere una subida de sueldo con dietas a parte) thx

Gracias por tú comentario POLEDRA, espero que no te ahogues en las profundidades de mi blog y cuentas con mi permiso (y aquí hago un lote en el que incluyo a tu perro) y esto del touch pad debe ser una escala de evolución tecnológica y mental superior a las ratas sin cola. thx

Graciñas MIRADA, veo que cada cual se queda siempre con la parte que quiere. El tema de los blogs tiene un potencial deslumbrante. Nada que ver con los clásicos Chats y/o Foros. No digo que estos tengan su utilidad interactiva para la comunicación internacional, no, pero la fuerza de un mensaje intrínsicamente personal que tiene un blog es en algunos casos apoteósico. Como dije ya hablare de este tema porque hay mucha tela que cortar. thx

ISNEL, m’afalaga que de moment ja l’hagis llegit tres vegades. Jo pensava que tenia un estil càlid i pesat en la forma i lleuger de contingut.
Impressionant que tinguis tants gats, més que res a l’hora de posar-li un nom per a cadascun. thx

Gracias por tu visitilla SARA, y por el esfuerzo que te has tomado a la hora de leerlo en catalán. Personalmente estoy muy satisfecho del sistema de traducción, aunque como muy bien dices, no es perfecto y altera el texto. Al escribir un post miro primero como queda la versión traducida y hago los cambios necesarios para que se entienda en las dos, pero a veces es imposible.
El tema de la política tiene siempre poca aceptación pero como el objetivo del blog no es ganar un concurso de popularidad sino hablar de mis inquietudes, pues por eso lo hago. Eres mala malísima (como FUZZY) que te alegras públicamente de mi percance. Es muy fuerte que hayas leído el post de los dibujos animados para adulto y celebro que en esto del “padre de familia” compartamos criterio. Thx y evita las pesadillas

FRIK, els gossos que borden als altres poden provocar reaccions col·laterals del més indesitjables, com despertar-me d’un plàcid somni de les 10 de la matinada i tal. thx

HÉROINE, m’agrada que t’agradi la frase reina (veig que no t’impressiona que sigui republicà)

A vegades, quan vaig a contar rajoles o a fer bombolles de sabó em pregunto que farà la gent que no té temps lliure i té que dosificar totes les seves activitats. No sé la resposta però he llegit tantes vegades el blog del NO que tinc ganes de repetir el referèndum per votar que SÍ (en plan suïcidi ideològic i tal). Thx pel comentari

08:02  
Anonymous Josep Diu...

Directament Rufus: Felicitats per el post, és el més interessant/poètic/divertit que he llegit últimament. Per el meu gust has conseguit una aliança entre la forma i el contingut... M'agrada el que dius i sobretot el COM ho dius. Es directe, tallant, sorprenent, i emotiu.
És improvitsació? Visca la improvització!

"El tema dels blogs em fascina
Cada vegada hi trobo més potencial
Però quan la llibertat és més gran
menys terreny hi ha per les excuses
Algun dia parlaré d'aquest assumpte"

Parla'ns d'aquest assumte que a tots ens interessa... I que personalment comprateixo!

08:04  
Anonymous Xavier Tahoe Diu...

Amigo, no me entero muy bien de las últimas cosas que has escrito. Te noto algo extraño ultimamente. ¿Qué nos está pasando?

¿Es que ahora que somos europeos estamos en un proceso irreversible de mutación hacia otro tipo de estatus ? Una explicación quiero.

Te quiero Letizia. Eres mi princesa.

14:50  
Anonymous fuzzy Diu...

Me levanto en el autobus para que se sienten las viejecitas.
Siento mucho haberte hecho pasar un mal rato, pero para nada era mi intención, mi comentario iba en tono de humor. La politica, mi experiencia con ella ha sido negativa.
Y también me apena que creas que soy mala persona. No era mi intención herir tu sensibilidad. Lo siento. Retiro lo de malo. Adios.

14:52  
Anonymous Sheila Diu...

Els mouse inalambrics et gastes les peles en piles o has de tenir tot el dia recarregant bateries.

14:55  
Anonymous pentesilea Diu...

A mi també m'ha passat allò de l'"accident informàtic" i som incapaç de reproduir el que volia escriure, encara que tengui els conceptes al cap.
No tot són els conceptes, supòs.
De vegades fins i tot m'ha passat amb algun comentari i he estat incapaç de repetir-lo...

:-)

14:56  
Anonymous tormentadeletras Diu...

mi rufus:los perros ,igual que las mujeres,eligen a su amo.....los gatos/as....carecen de amo!!!!

tu mouse...negro.....es casi un fetiche para ti??o es el amor a los 30 euros?????jeje

sabes ..te queda bien...tener ,letras lilas!!
ps:la blogsfera,es tierra de libertad y promision!!!!jeje
brisssasss....tibias y envolventes

14:57  
Anonymous El angel azul Diu...

jajajjaja m´ha encantat el teu post..encara que crec que ets una mica...com t´ho dic...hummm extranyament normal?
Pragmático? ..
Pero como dice Jorge Wagensberg (me estoy leyendo el libro) e"El mundo se divide en dos clases de personas,los que están a fevor y los que están en contra"

14:57  
Blogger RUFUS Diu...

JOSEP, ara mateix no disposo de prou diners per remunerar com correspon aquesta critica tan afalagadora. Gràcies per les teves paraules que emmarcaré per quan es giri la truita i els meus dits no siguin tan afortunats (inspirats) a l'hora de pitjar les tecles. THX

XAVIER TAHOE, amigo me parece que tenías una imagen mental de mi persona un poco deformada (incompleta). No creo que me pase nada raro (últimamente). Creo simplemente, que tengo varios registros (estilos) y ahora me ha dado "la vena" por esta especie de lirismo-urbano. Nada más, mis etapas vienen y van de forma cíclica. Lo de europa fue un trauma efímero y previsto por el protocolo de Kyoto (ese de la contaminación medioambiental)
Pero SEGUIMOS en la coyuntura, digo, EN LA BRECHA thx

FUZZY, la historia humana esta llena de incomprensiones y malos entendidos (con sus guerras y hurtos de galletas). Creo que la que no ha entendido que mi comentario iba en un tono de humor has sido tú. ¿Como te puedes tomar en serio lo de mala-cruel y lo de la anciana del autobús? Siento ese malestar anímico que te he causado. THX

SHEILA, fa poc que tinc el Mouse sense cable per saber si gasta tantes piles. De moment va de conya en tots els sentits y suposo que gasto menys electricitat. THX

PENTESILEA, si, és un mal universal dels nostres temps tan informàtics. Normalment guardo molt sovint el que estic escrivint per si hi ha algun accident amb la corrent o l’ordinador, però aquesta vegada no hi vaig pensar.
NO TORNARÀ A PASSAR (espero) thx

TORMENTADELETRAS, esa equiparación entre los perros y la mujer no creo que sea muy aceptada por las sufragistas del siglo XXI. A parte, que ni los perros tienen tanta suerte (en general) ni las mujeres tanto poder para elegir a su antojo (no se puede generalizar cuando la mayoría son tenientes). Fetiche por una rata? Lo que me faltaba. Es simple vicio sano de un desenredado complacido. ¿Como puedes vos saber como amaba a esos 30 €? Inquietante.
THX por tu tibieza envolvente.

ANGEL AZUL, gràcies per estar a la divisió del món que esta a fevor.
¿estranyament normal no és intrínsecament contradictori? THX

14:59  
Anonymous Mr. Cougar Diu...

Me ha dejado pensando envidiosamente el hecho de que tú tienes un mouse óptico y yo no jejeje...

Y no sabes cuánto gusto me da que hayas visitado de nuevo mi blog.

Saludos, y por aquí andaremos...

Visça Barça!! (así se escribe??)

15:01  
Anonymous Brisa Diu...

Últimament fa un fred que pela ---->ok totalmente de acuerdo
******************************
"No tinc por" -->Creo que eres la primera persona que conozco que no tiene miedo, aparte claro de "Juan sin miedo" waw me siento afortunada :)
******************************
Podría seguir congiendo frases interesantes de este post, pero creo que dado las dos que he escogido hoy no estoy inspirada, y me he hecho un lío con las fronteras, jajaja. Espero que me lo sepas perdonar ;)
Molts petonets , molts :)

15:02  
Blogger RUFUS Diu...

MR COUGAN, ciertamente reconozco que he dado la información de que soy propietario de un Mouse óptico para dar envidia al personal. Ha sido una decaída decadente hacia uno de los pecados capitales: la soberbia. Pero en verdad en el post decía que (al menos en europa) estas cosas ya no son un lujo (por el precio)
Nunca es una molestia para mí escribir paridas a diestro y siniestro, y tu blog es realmente bueno y divertido. Sabes escribir con una ironía muy sutil.
Se escribe “visca el barça” y la traducción fonética de lo que has escrito es:
“visa barça”, la cual cosa no va muy desencaminada tampoco. THX

BRISA, si últimamente hace un frío poco calido en todos los sitios con calles en el exterior. Cuando digo que no tengo miedo me refiero en ese contexto del tema de los blogs. ¿Quien no ha tenido miedo en la oscuridad? El miedo no es una vergüenza es un instinto de supervivencia básico en este mundo hostil.
No tengo nada que perdonar. THX

15:03  
Anonymous MaRu Diu...

Mmm estoy pensando en comprarme un ratón inalámbrico también...

15:04  
Anonymous Nox Diu...

Pues los mouses ópticos en realidad no son caros,pero bueno mientras me funcione el que tengo...total.
Por otro lado,qué rico una taza de café o en su defecto té (aunque admitamos que el café llena un poco mi lado vicioso) pero un amigo me ha recomendado una taza de té de manzanilla con un piquetito de vodka dado que ando estresada...servirá? tendremos que probar...saludos!

15:05  
Anonymous fuzzy Diu...

perdon .¿las paces?

:)

15:05  
Blogger RUFUS Diu...

MARU, reconozco que yo, antes de comprarlo también lo pensé. Es decir, no entre en la tienda y dije “buenos días, he entrado porque pasaba por aquí y ya que estamos a ver que compro”, NO, nada de eso, fui expresamente con un plan preconcebido en la mente. Por eso te digo, que sé muy bien por lo que estas pasando porque es una etapa que yo también viví en su dia. THX

NOX, si tú te sientes bien con el clásico sistema de las bolas, pues disfruta de ello (uy, como suena esto) ¿dices que quieres sustituir tu lado vicioso cambiando el café por el vodka? Curiosa manera de mirarse la vida. Espero que te desestreses y THX por el comment

FUZZY, personada por nada mujer, me gusta esto de ir haciendo las paces con gente con la que no ha habido ninguna guerra, debe ser el colmo del pacifismo militante. (reconozco que en el autobús eres la primera en levantarte cuando ves a una ancianita desvalida). Saludos

15:06  
Anonymous fuzzy Diu...

:):):):)

15:07  
Blogger JOHNNY INGLE Diu...

Interesante proclamación de principios...

No caigamos en el topicazo de que todo lo inalámbrico es mejor. A veces conviene estar un poco atado (lo suficiente). Piénsese en un barco en el muelle: ¿qué sería de él sin ese sutil cordón que lo ata a la estaca? Hum

Yo tengo un Mini-retractable Mouse (negro y plata) y estoy satisfecho. Retractable: tiene un cable muy fino y flexible, que no molesta: es como si no llevaras nada puesto, como ciertas bragas de licra (diría una mujer), y cuando terminas encojes el cable con su mecanismo retractable (se estira y se encoje, como el chicle Bazoka) y ahí se queda, pegadito al portátil.

TAmbién lo recomiendo. Quiero que todo el mundo sea feliz acariciando su ratón preferido.

Salud.
Que Doreamon le conserve el sentido del humor. Es lo único qaue nos salva de la debacle.

01:00  
Anonymous Anònim Diu...

Estimado Rufus... Ya casi me parece conocerte, jeje. Bien, sólo un inciso: me apetecía decirte que yo también soy vegetariana (si bien en ocasiones puntuales me deleito degustando marisco -nada de metáforas en la alusión a los bivalvos- y algún que otro pescadito; eso sí, la carne ni probarla... Nunca me gustó. Salvo alguna variedad de carne humana). Nunca tuve perro. De pequeña me perseguían; cuanto más corría, más rápido coordinaban sus peludas patas esos lindos (a distancia, generalmente) y apestosos canes. En realidad, sólo me gustan los perros grandes. Pero sólo los perros. Bueno, el tamaño también es importante en la repostería. Nunca tendría un perro en una casa porque huelen mal. Tengo una gata desde los catorce años. El aliento felino no es mucho mejor, pero como sólo abren la boca para bostezar, la convivencia es factible. Se llama Siouxie; se trata de un ejemplar atigrado, oriundo de los verdes vericuetos de Montjuïc, que en el momento del secuestro (aproximadamente a sus tres meses y medio de edad) estaba infestado de pulgas, con problemas gástricos y aguda infección en ambos oídos. Soy alérgica a los ácaros y al pelo del gato, pero me molestan más ciertas presencias humanas.
Otro aspecto en común: el simple olor del café me provoca náuseas. Quizás por eso que Paulov llamó condicionamiento clásico, pues solía usarlo hace años en noches de vigilia previas a un examen, cuando era menester duplicar el número de horas que restaban hasta el alba.
Otra coincidencia: detesto el humo cualquiera que sea su origen. Sin ánimo de parafrasear el título de una canción de dudosa calidad: antes sola que ahumada. Y, hablando de música pésima: aunque detesto el reggeton, también me gusta la gasolina; mas procuro no abandonarme a ese vicio insalubre cuando visito alguna estación de servicio.
Salut, monssieur.

Hypatia

21:33  
Anonymous Anònim Diu...

Yo soy autora de Letras Lilas tambièn en www.ymipollo.com te invito a que le des un vistazo, una visiòn femenina y sùtil de Letras Lilas =;***

01:25  

Publica un comentari a l'entrada

<< INICI