XX XX XX

Indult indiscriminat

Aquest és un post efímer i lleuger per tancar el capítol d'una desventura virtual que us vaig explicar fa pocs dies. Com els meus seguidors incondicionals i condicionals recordaran, en un missatge de lletres vermelles vaig informar que havia estat injustament expulsat d'un fòrum Peperu (PAZ-DIGITAL) per unes raons desconegudes, paranormals i inescrutables; doncs bé, el controvertit assumpte a tingut un gir de 180 graus a l'ombra d'una palmera de la rambla de Badalona.
Ara de cop i volta, i sense donar cap tipus d'explicació, m'han tornat a admetre com a usuari i torno a ser lliure de participar, si vull, en les seves discussions polítiques (tan prestigioses i rigoroses). Quina il·lusió que fa quan se t'obren portes que tenies barrades. El que encara és més sorprenent, és que resulta que jo no era l'únic afectat, es veu que els molt bandarres havien eliminat a tot un grapat més de gent, curiosament gent d'ideologia esquerrana i amb un nivell contrastat (la minoria de l'oposició).
Aquí esta el fil de la suposada reconciliació i on explico amb emoció perquè utilitzo el color rosa com a símbol de protesta.

Ha sido quitado el baneo de todos los nicks que estaban baneados