XX XX XX

Expulsat d’un fòrum Peperu

Si tingués que explicar aquí el meu perfil biogràfic, primer de tot m’hauria de posar al costat d’una caravana bipolar. Com aquelles monedes maleïdes, que no es volen mullar en els "cara o creu" i cauen sempre de cantó per desprès sortir rodant per sota d’algun moble rústic, sóc un home de poques paraules i de molts números decimals, a la dreta de la coma hi ha els petits detalls, a voltes imperceptibles, dels matisos del vent que ens despentina.

Bé, perdó, serà millor que deixi de dir collonades i entri en matèria orgànica.

Fa poc que em van expulsar d’un d’aquest fòrum d’internet (PAZ DIGITAL) en que es parla de l’actualitat política, i en menor grau, dels temes típics i convencionals que tot bon fòrum té que tenir per complir l’expedient normatiu de les aparences (literatura, humor, himne d’Espanya, etc..). És un fòrum amb pocs participants actius, uns vint, però molt participatius i sempre hi ha alguna polèmica encesa que fa pujar la tensió i on abunden les desqualificacions personals gratuïtes, per no dir forçades, que acostumen a acabar amb l'expulsió temporal d’algun dels implicats desprès d’un judici sumarisim i exposant públicament els motius de la sanció. Però en general, la cosa té els seus moments piano-tranquils i la gent es dedica a fer una mica de filosofia barata per solucionar els problemes essencials del món fent uns diagnòstics de la realitat impecablement genuïns.

El perfil ideològic majoritari d’aquesta web es podria situar perfectament del centre-dreta a la dreta-dreta i amb un espanyolisme ranci molt accentuat. Són la típica gent de les Espanyes, que juntament amb algun extremista de la pròpia Catalunya (que fa el paper de víctima oprimida pels Talibans de la barratina), van presumint pomposament de ser uns NO-nacionalistes, ja que ells, moderns i cosmopolites com ningú, són ciutadans del MÓN. Del món mundial amb les seves fronteres, perquè això sí, no els hi toquis l’estructura vigent dels Estats i ells seran els més apatrides i despreocupats de tot fet nacional. Si no els toques el Status Quo dominat que a ells els interessa llavors estan per sobre de totes les picabaralles infantils que tenen una bandera sobre de la taula.
Amb aquests principis ultra jacobins ja podreu imaginar que la meva motivació intima per formar part d’aquell carnaval es podria descriure amb una sola paraula: morbositat

Últimament estaven pesadets intentant implicar a l’ETA en els atemptats del 11 M i justificant el cop d’Estat del general Franco, que al pobre no li va quedar més remei que salvar a Espanya de la dictadura dels Anarquistes i Comunistes i només va fer el que la conjuntura històrica li va obligar, pobret (dels 40 anys de dictadura feixista curiosament no hi comenten res).

Òbviament, aquests debats estan moderats per una parella de moderadores sectaries i impertinents que van de demòcrates tolerants i imparcials però que segueixen totes les consignes del pensament únic que predomina al seu corral-Web. Abusen del seu poder patètic i menteixen sense problemes d’ètica periodística ja que fan unes impecables persecucions antisemites per simples motius personals i/o ideològics. De fet, cada una té diversos nicks amb personalitats camuflades, i així poden passar-se de la ratlla quan volen d’una manera totalment impune (tiren la pedra i amaguen la mà). Dosydos y Luna (que així es diuen les "pajares") són unes hipòcrites. Sobretot dosydos, passa de l’amabilitat més gentil a la mentida més podrida (tot molt infantil).

Bé, la cosa a vegades resultava entretinguda de debò ja que alguns dels trabucaires espanyolistes que hi participen (Hastaloscjs, Avalanch i algún sonat més) tenien una virulència verbal força hilarant. A vegades tant de sectarisme desinformat pot resultar d’allò més amè. És com anar al circ a veure les mones fen de persona. Una caricatura d’argumentació per a pamflets de manifestaci, cutre novel·les de ciència ficció o coses per l’estil.

El fet és que, com he dit, fa poc que em van banejar el nick {RUFUS}. Em van expulsar sense dir-me la raó, de fet, m’han borrat el post on preguntava per quin motiu m’han fet fora. L’últim que recordo, és que me dedicat a pagar-los amb la mateixa moneda i al que em deia seguidor d’un partit nazi o directament nazi (cosa que feien molt sovint perquè sóc simpatitzant d’ERC), doncs li vacil·laba una miqueta amb els despropòsits més elementals que estic segur que qualsevol jutge podria comprendre com atenuant al meu favor.

Era una defensa legitima, o tots moros o tots cristians, perquè el fet de que la web sigui tan Pepera i Aznariana no vol dir que tingui que mostrar-me passiu a tots els balls de bastons. Si mireu les meves intervencions potser pensareu que anava un xic passat de voltes, però era fet expressament, entrant directament al drap i després de massa tolerància permissiva per part meva. He dit.
Ja sé que podria tornar a entrar, amb un altre nick, i seguir polemitzant tot replicant les seves rucades habituals, però no em dóna la gana. Jo era un membre actiu d’aquella comunitat i m’ha tocat el voraviu que em fessin fora tan arbitràriament; targeta vermella sense cap motiu. Sense ni tan sols donar-me una explicació quan els hi demano i posant-me verd insinuant que he estat un groller amb els missatges privats, cosa totalment falsa. Suposo que el sentiment de ser víctima d’una injustícia és universal per a tot ésser humà però això no em reconforta. No vull pecar de poc modest però estic segur que em notaran a faltar; ningú és imprescindible en aquesta vida virtual però jo en aquella comunitat era un contrapunt catalanista que enriquia el debat i contrastava amb els seus monòlegs pretensiosos. Diguem que per que es poguessin lluir amb les seves arengades, sempre és millor disparar-les de forma personalitzada, i jo era un dels seus blanc preferits per vincular el seu verí imperialista. Normalment els catalanistes que hi entren i estan poc temps, perquè tot té un límit per molt de morbo que doni anar d’independentista per segons quins lloc d’internet.

Aquestes són les discussions per les que em van donar la patada al cul, estan en ordre cronològic. Es van obrir més fils per continuar amb el tema perquè les moderadores tancaven la discussió amb un candau. Hi ha missatges finals que no vaig poder contestar perquè ja m’avien barrat el pas i si algú pensa que vaig ser jo el que va començar la bronca que pensi que la cosa venia de lluny, de moltes altres intervencions difamatòries que van anar omplint el got de la paciència fins que va acabar vessant tot.

Mi rechazo público a un sacerdote CATALÁN
EL TALANTE NAZI DE ERC
Alguien ha denunciado a ERC como partido nazi?

Senyors de Paz-Digital, bon vent i barca nova.
(la pau del cementiri perquè no volen cap oposició democràtica)

1 Comments:

Anonymous Anònim Diu...

No sóc separatista precisament però he llegit moltes de les teves intervencions a Paz Digital, vaig pinxar el teu perfil per seguir el teu rastre, i crec que ets la reostia. A vegades ets brillant, ACOLLONANT de vritat tio, però pel que he vist delt teu blog, ets molt millor en espanyol que en català, encara que et pesi, almenys de moment. La versió traduïda no la conto, és absurda i tindries que treure-la perquè una maquina mai farà justícia. Prova d’escriure de tant en tant en espanyol aquí també home.

22:02  

Publica un comentari a l'entrada

<< INICI