XX XX XX

El sicari trempat

Del creador de EL TREN IN VITRO

avui presentem:
EL SICARI TREMPAT

l'absurd primer episodi de la nova sèrie
POESIA POLICÍACA

    

El sicari trempat
vaig agafar la metralleta i vaig entrar a la saleta
estava buida de gent i vaig mirar la teva estampeta
la pistola de la cintura m'estilitza la figura
tenia municions, tenia collons
no sóc mala persona però ja veuràs com trona

sóc un criminal que a la gent faig mal
sóc un bastard creador i m'invento el teu terror
m'agrada torturar però ho faig amb carinyo, descuida
tinc municions, tinc collons
et vinc a matar, et vinc a assassinar

la màfia m'envia, ja veuràs quina alegria
sóc com el carter que et porto un paquet certer
avanço pel passadís encara no m'has vist
tindré municions, tindré collons
tinc una missió, ho faig per obligació

la teva sang serà vermella, no parlo de la regla, nena
també tinc gabinets per punxar els canells nets
et baixo les calces, no sóc un violador, té les torno a pujar
portava municions, portava collons
el forense et ficarà mà, és del ofici el germà

obro la porta, aviat seràs morta
porto guants a les mans per despistar als peus plans
les empremtes digitals son proves circumstancials
em sobren municions, em sobren collons
el meu rostre de dolent encaixa en el moment

el mòbil del crim és contrari a la estàtica del part
em veus de cop i em mires indiferent
estic desconcertat la teva tranquil·litat m'ha deixat parat
t'ensenyo les municions, t'oculto els collons
m'ignores olímpicament i et mires al mirall introspectivament

mira nena que sóc malvat, jo ja estic preparat
et vull enviar al altre barri però tu no fas xivarri
m'aixeques el dit del mig, això em posa trist
les municions preparades, et mato per collons
t'apunto amb un arma, aquí no hi ha trampa

ets un cretí mal parit
un aficionat que l'Hampa exprimeix
et creus un delinqüent i poses cara de content
jo no sóc la víctima, demà em banyaré a la piscina
les teves bales son de fogueig, els collons del mateix
tu no em liquidaràs i solidificada em deixaràs
no m'impressiona la teva agressivitat, ja sé d'on l'has comprat
el que els teus serveis a comprat els diners a malbaratat
així que guapo, ves i ...


PAM PAM PAM

ja l'he pelat, ja m'ha l'he cargat
com parlava la mala pècora, hi ha gent que no raona
ara tinc que fugir per lliure poder seguir
simularé un robatori en aquest mateix dormitori
he tingut municions he tingut collons
sortiré al carrer procurant no fer merder


Aquesta historia és ficció, atemptar contra la vida aliena és il·legal a molts països. El personatge del sicari no vol ser un model de conducta. Al final el van agafar i va passar molts anys a la presó per intent d'homicidi en no sé quants graus (primer o segon), la noia va sortir il·lesa i ara viu feliç perquè treballa amb un contracte fix en una floristeria de Barcelona capital (zona Glòries, línia vermella del metro).

La poesia policíaca és un gènere innovador on es fusionen la mala poesia i el gènere de la novel·la negra de més baixa estofa. Rimes ridícules (de parvulari) o rimes inexistents (d'un llibre d'àlgebra per exemple) narren petits episodis del crim organitzat i de l'habitació desendreçada.

14 Comments:

Anonymous Frederic Diu...

No tenia ni idea que exisitís la poesia "negra", és una cosa ben curiosa, divertida i innovadora. Hi haurà més?

14:35  
Anonymous alma Diu...

Yo aunque soy gallega algo he entendido,y bueno,si,rimas ridìculas lo son,pero tanto como de parvulario tampoco venga un petonet.

14:36  
Anonymous Gwen Diu...

Pi PI Pi (llanto) no entiendo nada.

Tu si entiendes español, verdad?

14:37  
Anonymous Murdoc Diu...

Ahora sí che.

Larga vida a la innovación lírica!

14:38  
Anonymous Cuernicabra Diu...

jajaja muy bueno che!! viva el pistolero poetico... muy buenas metaforas tiene...

14:39  
Anonymous Gwen Diu...

no encuentro donde rayos dice aqui que puedo leer esto en español je jeje

besos

14:40  
Anonymous lagathada Diu...

Hola, no entendí nada, de todos modos paso con prisas

14:43  
Anonymous Xavier Tahoe Diu...

¿Alguna vez has tenido un arma de fuego entre tus manos? ¿Conoces esa sensación?

14:43  
Blogger RUFUS Diu...

Gràcies Frederic, no coneixies el gènere de la poesia “negre” perquè em sembla que és l'invent d’un servidor. Si que n’hi haurà més que per això és el primer episodi. ThX

Gwen, si, yo entiendo el español, lo que no me explico es como no ves el enlace a la traducción Spanish. ThX

Alma, me parece que no has entendido la filosofía profunda de los blogs. Yo, como autor, si que puedo decir que las rimas son ridículas, pero tú, como visitante, tienes que mostrar admiración publica y pleitesía por el creador. Esa es una ley no escrita elemental de este sistema. Síguela por favor.
ThX

Cuernicabra y Murdoc, gracias por seguir la ley de una forma tan argentina, che.
ThX

Lagathada, no entiendes el catalán, el castellano o el inglés? ThX

Xavier Tahoe, nunca he tenido un arma en mis manos, no conozco esa sensación. Pero reconozco que con la PLAY no dejaba títere con cabezas. Reconozco que virtualmente era un genocida psicópata y la cosa se terminaba con el Game Over,

14:44  
Anonymous alma Diu...

De què filosofìa me hablas?Creì que simplemente entrabas y dejabas un comentario y si me pareciò lo que me pareciò no sè porquè tendrìa que escribir ota cosa,siento que mi comentario te haya molestado,pero lo del peloteo no es mi filosofia.Vuelvo a pedirte disculpas,pero por una cuestiòn de educaciòn nada mas,yo no rindo pleitesias,sorry.

14:46  
Blogger RUFUS Diu...

Alma, cualquiera diría que internet es una democracia de mentes pensantes, libres y criticas. Yo entiendo tu resistencia natural a pasar por el camino señalizado pero eso forma parte de tu educación. ThX por tus disculpas educada

14:47  
Anonymous alma Diu...

Creo que me he tomado demasiado a pecho la contestaciòn que has dado a mi comentario.supongo que ha sido a consecuencia de una alteraciòn hormonal o algo asì,y no es que estè mutando ni nada de eso,solo se trata del tan manido y socorrido sìndrome premenstrual que saca a relucir mi mala leche.

14:47  
Anonymous Anònim Diu...

Vaya pedazos de mierda...

Dedícate a la prosa, patán.

15:59  
Blogger RUFUS Diu...

Gracias por tus sinceras palabras anónimo escondido. Sé que el valor artístico de mis primeros posts deja mucho que desear y que de hecho ya he pensado en borrar más de uno pero, la verdad, estos de poesía son una chorrada sin ninguna pretensión.
Si hubiera escrito esa poesía en serio, te aseguro que hoy la borraría por vergüenza propia.

"Dedícate a la prosa, patán"

Gracias por dejarme la puerta de la prosa abierta, cabrón (¿has visto lo fácil que es esto de insultar a alguien por internet?).

22:59  

Publica un comentari a l'entrada

<< INICI